Penaja

Sunday, March 6, 2011

Pembunuh Kucing Serdang

Ini info yang saya baru dapat dari facebook. Sebagai seorang 'cat lover' saya akan berkongsi dengan anda semua perihal kejadian ini.

Seorang tomboy telah bertindak kejam dengan membunuh seekor anak kucing. Kejadian berlaku di Serdang dan berjaya dirakamkan melalui CCTV. Atas dasar apa beliau berbuat begitu masih lagi belum terungkai. Di fb beliau dikenali sebagai 'MR.LONENY MR.LOUIS', mungkin ada di antara anda yang kenal beliau. Budak ni bertindak bijak dengan 'close' akaun fb. Tapi ada lagi beberapa orang bijak pandai berjaya mengesan identiti beliau.

Vid kekejaman budak ni: thx Ken Liew

Di sini ada beberapa pics beliau: thx Love Cat









Atas tindakan tidak berperikebinatangan ini, Pembunuh Kucing Serdang akan berada di sidang akhbar pada hari ini (Ahad, 6 Mac) di Pusat Perkhidmatan Seri Kembangan Assemblyman Ean Yong Hin Wah.

Sidang akhbar akan diadakan pada jam 10:00 pagi. Bertempat di 1121-1B, Jalan Sekolah, Kg Baru Seri Kembangan. Harap maklum .

Laporan polis akan difailkan di pejabat polis selepas sidang akhbar diikuti oleh aduan rasmi di Jabatan Perkhidmatan Haiwan pada hari Isnin.

Harapnya Pembunuh Kucing Serdang dikenakan hukuman yang setimpal atas perbuatan beliau yang 'luar biasa' ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...